STARtuok! antraštėSTARtuok!NaujienosApieRegistracijaKontaktaiKontaktaiFacebook

Seminarai

Ernestas Jankauskas
prodiuserinė kompanija „Dansu“

Seminaro data: gegužės 11 d., 18 val.

Seminaro tema: Dramblio talpinimas į automobilį

Seminaro vieta: Muitinės g. 6, Kaunas, 5 auditorija.

Ketvirtojo STARtuok! seminaro lektorius kviečia į atvirą diskusiją; Jeigu turėtumėte užduotį nufilmuoti reklamą tokio atomobilio, kuriame net drambliui būtų patogu važiuoti. Ką darytumėte?
a) Visomis išgalėmis stengtumėtės sutalpintį dramblį į automobilį, rizikuodami, kad automobilis niekaip neatrodys patogesnis.
b) filmavimui pagaminsite tokį automobilį, kuriame tipltų bet koks dramblys, bet mašina bus nefunkcionali, nes tokių kelių niekur nerasite.
c) nedarysite nieko ir atsisakysite projekto paaiškindami pirmų punktų šalutinius poveikius ir gali būti, klientas daugiau niekada nebesikreips į jus?

Kokybė – scenarijuose, pasiruošime ir atlikime.


Paulius Rymeikis
UAB „Nomoshiti“ vadovas

Seminaro data: balandžio 6 d., 18 val.

Seminaro tema: Socialinė reklama ant popieriaus ir realiame gyvenime arba, kodėl cigaretės lyginimas su š... skatina rūkyti

Seminaro vieta: Muitinės g. 6, Kaunas, 5 auditorija.

Jau balandžio 6 – ąją visus kviečiame į trečiajį STARtuok! seminarą. Apie ką? „Socialinė reklama ant popieriaus ir realiame gyvenime arba, kodėl cigaretės lyginimas su š... skatina rūkyti“. Būtent taip savo temą pristatė didžiausias bei žymiausias socialinės reklamos specialistas ir profas bei vienintelės Lietuvoje socialinės reklamos agentūros „Nomoshiti“ vadovas – Paulius Rymeikis. Seminaro dalyviams lektorius pasakos apie dabartines lietuviškos socialinės reklamos kūrimo tendencijas, dėmesio vertas socialinės reklamos kampanijas, auditorijos paveikimo priemones, socialinių reklamų panašumus ir skirtumus lyginant su užsienio reklamos rinka, vertinamas ir pripažįstamas užsienio kūrėjų idėjas bei atskleis, ko išties reikia gerai socialinės reklamos idėjai.

Klientams visada sakau: "Jeigu pas jus ateina agentūra ir sako, jog geriausiai veikia šokiruojanti reklama – jie nieko nežino apie ką kalba. Tačiau lygiai taip pat apie socialinę reklamą nenutuokia ir tie, kurie sako, jog geriausiai veikia pozityvus tonas, pozityvi žinutė. Kokią taktiką naudoti priklauso nuo daugelio aplinkybių – pradedant kampanijos trukme, biudžetu ir baigiant sprendžiama problema, jos suvokiamu pavojingumu. Seminaro metu sužinosit kuo socialinė reklama skiriasi nuo komercinės bei ką daryti, kad socialinė reklama ne tik patiktų ją dariusiems, bet ir būtų paveiki ją pamačiusiems."

Taigi lauksim Tavęs balandžio 6 – ąją, VU KHF, nes tai - Tavo galimybė pasisemti neįkainojamų žinių.


Edita Kabaraitė
UAB „Editos kastingas“ vadovė

Seminaro data: kovo 30 d., 18 val.

Seminaro tema: Būti aktoriumi

Seminaro vieta: Muitinės g. 6, Kaunas, 5 auditorija.

„Būti aktoriumi“. Štai taip intriguojančiai skamba pirmasis mūsų seminaro pavadinimas. Na, o STARtuok! nebūtų STARtuok!, jei šią temą gvildenti nebūtų pakvietęs žymiausios Lietuvoje kasting‘o specialistės – Editos Kabaraitės.

Ji – jau daugelį metų sėkmingai veikiančios įmonės „Editos kastingas“ įkūrėja bei vadovė. Lietuvos super miestas, 2 minutės šlovės, Ateities lyderiai, Kelias į žvaigždes – girdėta? Šie ir daug kitų – Editos režisuoti projektai. Švyturys , Forum Cinema, Maxima, Viči, Topo centras – matyta? Taip taip, visa tai – būtent Editos kurtos reklaminės kampanijos. Taigi tikimės sudominę, nes Edita tikrai turi ką pasakyti. Lektorė pažadėjo ne tik pasidalinti ilgamete darbo patirtimi, bet ir praktiškai parodyti, kaip vyksta žmonių atranka. Kitaip tariant, seminaro dalyviai turės puikią galimybę ne tik pasiklausyti puikios specialistės, bet ir sudalyvauti tikrame kasting‘e. Kas žino, galbūt būtent ČIA prasidės tavo žvaigždės karjera!


Rimantas Stanevičius ir Antonio Bechtle,
Milk

Seminaro data: kovo 23 d., 18 val.

Seminaro tema: Reklama pagal Džeką Skerdiką

Seminaro vieta: Muitinės g. 6, Kaunas, 5 auditorija.

APIE REKLAMĄ DŽEKO SKERDIKO STILIUMI

Arba reklama, negailestingai išmėsinėta po gabaliuką. Kas ir kaip ją kuria, kada žmonės per ją neperjungia kanalo ir nebėga į tualetą, ir kodėl taip būna gana retai.

Apie mus:

Mes kūrybininkų pora iš reklamos agentūros Milk. Vienas labai baltas, nes pražilęs. Kitas labai juodas, nes iš Peru. Reklama yra mūsų pirmoji žmona. Mylim, nekenčiam ir negalim apie ją negalvot. Mus verta išgirsti, nes A) mes du už vieno kainą ir B) Antonio angliškai kalba su juokingu akcentu.


2010 metų seminarai


Olga J. Belova,
Lektorė, Rinkodaros direktorė

Seminaro data: balandžio 27 d., 18 val.

Seminaro tema: Kūrybinis marketingas

10 metų rinkodaros patirtis (maitinimo, laisvalaikio ir pramogų organizavimo, prekybos, mados, kosmetologijos, telekomunikacijų) sektoriuose.

Reklama – viena iš kalbų (šalia lietuvių, anglų, rusų, vokiečių, prancūzų, internetinio protokolo ir paukščių), kuria bendrauju su pasauliu.

Neverta ateiti į seminarus, jei vis dar tiki, kad:

  • Ežiukas išbrido iš rūko su Dievo (arba meškiuko), o ne GPS pagalba;
  • Tapti generaliniu direktoriumi (jo pavaduotoju, vyr. specialistu, princu/princese ir pan.) gali tik vedęs savininko dukrą;
  • Ant tavo stalo P. Kotlerio knyga  „Marketingas“ ir tu šventai tiki, kad nieko geresnio marketingo pasaulis dar nėra sukūręs;
  • Manai, kad TIKRI ŽMONĖS dėvi išskirtinai Prada (D&G, Gucci ir t.t.) arba vairuoja Porche (BMW, Mercedes ir pan.), o visi kiti, nepatekusieji į šių prekinių ženklų vartotojų sąrašą yra tiesiog „visi kiti“.
  • Neturi fantazijos, nuomonės, drąsos, uoslės arba smegenų.

Visais kitais atvejais auditorijos durys yra atviros :-)

Jauniesiems „reklamistams“, dar tik pradedantiems kurti savo reklamas palinkėčiau įžvalgos, drąsos, užsispyrimo, gebėjimo bendrauti bent dviem kalbom (širdies ir reklamos, pavyzdžiui).


dr. Donatas Večerskis,
Lektorius, „15min“
Kauno skyriaus vadovas

Seminaro data: balandžio 29 d., 17 val.

Seminaro tema: Ar verta leisti pinigus reklamai spaudoje?

 

Reklama man daiktų vilionės sukūrimas ir darbas su žmogaus sąmone. Beveik atsitiktinumas, kad dirbu reklamos srityje, į kurią „įsivėliau“ per norą išbandyti save naujoje (nepažįstamoje) srityje.

Kodėl verta ateiti pasiklausyti Jūsų seminaro? Todėl, kad tai bus pasakojimas žmogaus, kuris praktikoje susiduria su spaudos reklama, o galvoje nuolat svarsto, ką dar iš jos galima „išspausti“.

Palinkėčiau tapti kūrybingos, aplinkai draugiškos reklamos kūrėjais.

Daina Bytautaitė Motiejūnienė, marketingo specialistė

Seminaro data: gegužės 4 d., 18 val.

Seminaro tema: Pasakyk man, ko aš nežinočiau ir taip, kad nugriūčiau

(apie tekstą reklamoje: teksto išdėstymą, šūkių kūrimą, žodžių žaismą, įvairias stiliaus priemones).

Reklama man yra žodis, kurį labai norėčiau pakeisti – jis daug kam nepatinka. Šioje srityje dirbu, nes kažkas turi pasakyti, ką gero kiti sukuria ir padaro. Esu laisvai samdoma marketingo specialistė, dirbanti  šioje srityje 15 metų. Specializacija – marketingo koncepcijos ir projektai.

Kodėl verta ateiti pasiklausyti mano seminaro? Neatėjęs nesužinosi. O jauniesiems „reklamistams” linkiu: pirmiausia, parašykite žodžiui švelnus 50 sinonimų, žodžiui apuokas – 45 antonimus, 100 būdvardžių žodžiui šaukštas. Ir įtaigų laišką statybos ministrui, kad finansuotų visų Lietuvos inkilų remontą. Jei atlikę šią užduotį, nustebinsite save – tas darbas beveik Jūsų.

Artūras Krištopaitis, animatorius, iliustratorius

Seminaro data: gegužės 6 d., 18 val.

Seminaro tema: Kaip pagaminti (ne)erzinantį banner’į (liet. iššokančią reklamą).
Reklama man – deadline/kava/Redbull/cigaretes/„mest miegot”/dar kavos/pataisymai/siunčiam/einam miegot/gaunam pinigus/šypsomės/einam i barą :). Tad, jei domitės reklaminiu skydelių (banner’ių) gaminimo, panaudojimo galimybėmis, mano seminare rasit įdomios informacijos sau. Kuriantiems reklamas linkiu daug užsispyrimo ir kantrybės, kurios prireiks :).

Andrius Baranovas, vaizdo operatorius

Seminaro data: gegužės 11 d., 18 val.

Seminaro tema: Vaizdo siužetų kūrimo technologija: filmavimas ir skaitmeninis medžiagos apdorojimas.

Televizijos reklama, kaip ir bet kuris kitas audiovizualinis kūrinys, asmeniškai man – menas. Menas sudominti. Menas įtikinti. Kartais, menas apgauti. Darbas „vaizdo paslaugų” srityje kasdien kupinas naujų iššūkių. Kiekvienas naujas projektas tarsi ragina visko mokytis iš naujo: mokytis atrasti tai, ko kitiems nepavyko, mokytis derinti užsakovo ir auditorijos lūkesčius, mokytis...  Kuo daugiau moki, kuo daugiau žinai, vis vien kaskart patvirtini teiginį, jog dar daug daugiau nežinai, dar daugiau nemoki. Darbas, kuriame naujos žinios ir įgūdžiai yra kasdienybė, mano nuomone – svajonių darbas.

Seminarą skiriu tiems, kam audiovizualinių kūrinių „virtuvė“ – neišarti dirvonai. Įgysite naujų žinių ir įgūdžių. Tiems, kam „vaizdo kulinarija” seniai nesvetima, tai proga pasidalinti praktine patirtimi su kolegomis ir bičiuliais. Tad visiems kantrybės kūryboje ir skanaus gardžiuojantis vaisiais.

Jurga Radžiuvienė, kūrybos direktorė

Seminaro data: gegužės 13 d., 18 val.

Seminaro tema: TV reklamos gamybos procesas komandoje. Socialinė TV reklama.

Reklama yra taikomojo meno kūrinys. Šioje srityje dirbu, nes čia yra labai smagus santykis tarp meno ir verslo. Atsiranda galimybė dirbti tarp dviejų skirtingų sričių ir nuolatos semtis įkvėpimo, varijuoti idėjomis tiek iš vienos, tiek iš kitos sferos.

Mano seminaro verta klausyti, jei domina TV reklamos gamybos procesas. Norėčiau palinkėti jauniems žmonėms, norintiems dirbti reklamos versle, suprasti labai svarbią tiesą: „Vienas lauke – ne karys”. Linkiu kiekvienam patirti, koks yra smagus darbas dirbti su didele profesionalų grupe ir koks saldus drauge sėkmingai įgyvendintas rezultatas.

Atnaujinta (Ketvirtadienis, 28 Balandis 2011 11:36)

 
Draugai
  • Rėmėjai
  • Rėmėjai
  • Rėmėjai
  • Rėmėjai
  • Rėmėjai
  • Rėmėjai
  • Rėmėjai
  • Rėmėjai
  • Rėmėjai
  • Rėmėjai
  • Rėmėjai
  • Rėmėjai
  • Rėmėjai
  • Rėmėjai
  • Rėmėjai
  • Rėmėjai